יום חמישי, 22 ביוני 2017

קאפקייקס גזר - טעים, קל ובריא


איזה כייף .. ריח של חופש באוויר. כלומר, לא ממש חופש אבל סיום השנה השנייה בלימודי התואר תקשורת... עוד שבוע בודד נשאר כדי לסיים רשמית את השנה השנייה ואין מאושרת ממני. תשאלו כל סטודנט והוא יאמר לכם שאין צפייה יותר גדולה מאשר הציפייה ל"חופש הגדול" והחופש הגדול הסטודנטיאלי הוא גדול באמת והוא נפרס על פני כמעט שלושה חודשים שבמהלכם אנו מנסים לטרוף את העולם. 
הצלצול הגואל מזכיר לי כי קיימת תקופת מבחנים אימתנית שאותה חייבים לעבור על הצד הטוב ביותר .. ללא מועדי ב'!
אבל כבר עברתי שלוש תקופות שכאלו וזה הדבר המנחם שאותו אני מזכירה לעצמי כשעולה פחד או חשש מתקופת המבחנים הקרובה.
בכל אופן - יהיה טוב.
אני מנסה לאפות כמה שיותר דברים ולהעלות לכם מכיוון שאני לא יודעת עד כמה אני אהיה זמינה לבלוג בחודש וקצת בו תתקיים תקופת המבחנים, אני מקווה שתסלחו לי ועדיין תישארו נאמנים :))
הפעם הכנתי קאפקייקס גזר שאין טעימים מהם.. אני יודעת שקיימים אלפי מתכונים לקאפקייקס גזר אבל רציתי להביא לכם את הגרסה שלי, הגרסה האלגנטית, הנקייה והכי טעימה!
כל כך קל ומהר להכין אותם שתצטערו שלא הכרתם אותם לפני כן. אז אנשים שאוהבים עוגת גזר, אל תהססו, לכו וקנו את המצרכים והתחילו להכין אותם.
בהצלחה :)

להמשך המתכון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה