יום שישי, 3 בנובמבר 2017

קינוח אישי של מוס לוטוס, גבינה וגנאש שוקולד



אפתח בזה שהקינוח שאתם רואים לפניכם הוא אחד הקינוחים היותר טעימים שהכנתי. אני בדרך כלל לא נוטה כל כך להתלהב מהקינוחים ומהמאפים שאני מכינה, אתם בטח מכירים את המצב בו אתם עומלים על משהו במשך שעות רבות עד שכבר לא נשאר כוח להינות מן המוצר המוגמר. זה מה שקורה לי בדרך כלל. 
בניגוד לכך, הקינוח הנ"ל הוא טעים עד שבא לי לאכול את כולו בעצמי!! שילוב של לוטוס וגבינה הוא אחד השילובים היותר טעימים שיצא לי להכין ואף לטעום בחיי. מכאן, שאם אני מכינה אותו זה לאדם אהוב עלי במיוחד, ולא במקרה זו אחותי שחזרה מהצבא לאחר ששהתה שם במשך 21 ימים ברציפות. הגעגועים כמעט גברו עלי, לכן, פניתי למטבח והכנתי את הקינוח הכה מיוחד שמוקדש כולו לאחותי היפה. אספר לכם שאחותי לוחמת ובדיוק סיימה את הטירונות כמצטיינת מחלקה כך שאין אחות גאה ממני. 
הקינוח הנ"ל הוא טעים לכל מסיבה אירוע  או סתם להתפנק בבית מול הטלווזיה. כדאי לכם להכין לנסות ולראות שהוא מושלם!

להמשך המתכון 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה