יום רביעי, 7 בדצמבר 2016

מוס שוקולד מושלם! לכבוד SIS



היי לכולם, מה שלומכם? שבוע לא הייתי פה וזה היה קשה. הדגדוג בידיים לאפות הפך לעקצוץ- אין ספק ששבוע זה יותר מידי בשבילי.
אז.. מחר לאחותי יש יום הולדת. הקטנה הזו כבר לא כל כך קטנה והיא תהייה בת 18 אמאלהההה.
זהו גיל מדהים בעיני, ובכלל תקופת הצבא היא תקופה מלאת חוויות יפות ומעצימות שלמעשה אני מגדירה את עצמי כ"עינב שלפני הצבא" ו"עינב של אחרי הצבא". אני מאחלת לאחותי את כל הטוב הטוב שקיים, בריאות, שמחה, צחוק וים של אהבה, לכן, הכנתי את העוגה הכי מושקעת שיכלתי והכי מלאה אהבה כדי שכל ביס שתאכל ימלא את המצברים לשנה החדשה. אוהבת מלא מלא SIS.
עכשיו חשוב לי שתבינו שלא מדובר בסתם מוס שוקולד פושטי, זהו מוס שוקולד נמס בפה כאשר השתמשתי בשוקולד מריר ושוקולד חלב יחדיו כדי שיהיה מתוק בדיוק במידה הנכונה  ומותאם לילדים ולמבוגרים כאחד.

לפני שאתם מתחילים חשוב לי לציין שזוהי עוגה מושקעת, חשוב להכין אותה מהלב, לעקוב לאט על כל שלביה וכמוטבן לאכול כאילו  אין קלוריות :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה