יום שבת, 24 בדצמבר 2016

חורף באדום לבן- עוגת מוס גבינה עם אינסרט של קרמו פטל


יום חורף מטורף!!! קר לי ! אני כותבת לכם בשעה 15:00 בצהריים אבל אם מסתכלים מבעד לחלון נדמה שהשעה כבר 19:00 בערב לפחות. השמיים כהים וזה גורם לי לרצות להישאר בבית מתחת לשמיכה. אך אני לא יכולה... אני צריכה להמשיך את סדר יומי.. כן סדר יום ביום שבת זה קצת מוזר..אבל זה מה שיש ועם זה אנצח.
היום נר ראשון של חנוכה וזה יוצר קסם באוויר. הנרות החמים שבוערים להם ביום קפוא כמו היום יוצרים הרגשה של נחמה. אני שמה לב שאני ממש פיוטית היום אבל החורף גורם לי להיות כך, כנראה.. או ששמא החוסר בפלאפון נותן את אותותיו. כן אני בלי פלאפון כבר שבוע.. והאמת שלא כל כך רע לי. חוץ מזה שאין לי WAZE וקשה לי להסתדר קצת בכבישים. אבל זה הקושי היחידי, לכל השאר אפשר להתרגל.
העוגה הזו נועדה במקור לחגוג סיבה למסיבה אחרת, (כאמור בפוסט הקודם) אך כנראה זמנה להגיח אל העולם הוא היום והסיבה הפכה להיות חנוכה.
אז במקום סופגניות יש עוגת מוס גבינה עדינה עדינה (הרבה יותר טעימה מכל עוגות הגבינה על בסיס אינסטנט פודינג וניל), במילוי של קרם פטל מתקתק חמצמץ. ממש חגיגה של חורף בפה.

להמשך המתכון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה