יום רביעי, 30 בנובמבר 2016

קאפקייקס תות בננה עם ציפוי של מרנג איטלקי צרוב



התחיל הלחץ רשמית! זה לא אומר שעד עכשיו לא היה לחוץ אבל משהו באוויר של המכללה משדר לחץ... בין אם אלו הבחירות לאגודת הסטודנטים , 2 המבחנים שהולכים ומתקרבים, עוד 4 עבודות שבמקרה החליטו שאר המרצים כי התחשק להם לבחון אותנו במחציתו של הסמסטר על החומר הנלמד בשיעורים, וחס וחלילה לא נשכח את העבודה כי צריך קצת כסף לכיס ומה עם חיי חברה?! הצילווווווו 
אז בזמנים כאלו אני אומרת לעצמי לנשום, להירגע והשיטה הכי טובה לפי דעתי להתמודד עם דברים כאלו זה לעשות רשימה. כן, רשימה של משימות ומטלות. כשמסיימים מטלה והיא מאחורי אני מסמנת וי ותחושת הקלה מתגנבת לה לאט לאט ככל שהרשימה נצבעת בוויים.
אז כרגע אני בתחילת הרשימה שלי ואין אפילו וי אחד :( אבל אני עדיין אופטימית. 
היום זה היום חופש שלי ואף אחד לא ייקח לי אותו (לפחות לשעות הבוקר)... והיום החלטתי שאני מכינה משהו מתאים למזג אוויר המטורף הזה שהולך בחוץ ומתאים לתחושות שלי וזה קאפקייקס תות בננה עם ציפוי של מרנג איטלקי צרוב.
בעבר כבר דיברתי אתכם על הכבוד והאהבה שאני רוכשת לקאפקייקס ולאלו במיוחד מיכיוון שהם כל כך יפים וטעימים לא פחות בכל קינוח צרפתי מפונפן אחר.
אז רוצו למטבח ותתחילו בהכנות.

להמשך המתכון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה