יום רביעי, 16 בנובמבר 2016

קאפקייקס תפוחים ממכרים



בגרות. היום אני אדבר על בגרות. כלומר, אני לא רוצה לשעמם אותכם או משהו כזה אבל בשבוע האחרון אני מרגישה בוגרת מתמיד. מתי אתם הרגשתם בוגרים באופן ניכר שכזה? הנושא הזה כבד קצת .. אבל כך גם אני מרגישה ברגע זה בעודי כותבת לכם.
אני אשתף אותכם בכך שתחילתו של השבוע האחרון היה קשה מנשוא. בין אם זה התעסקות בעניינים כספיים או משפחתיים או לימודיים או חברתיים והלחץ שחל עלי לשלב בין כולם. יש לי נטייה לקחת כל דבר קשה מידי.. אני יודעת,  אבל באמת שהניסיון ליצור הרמוניה קשה מתמיד ואף דורש ויתורים. ויתור על העצמי מה שנקרא. ולא רק עניין השילוב מעסיק אותי, אלא גם מיתוסים שמתנפצים לי מול העיניים. אלו שחינכו אותי על פיהם כמו "והם חיו באושר ואושר עד עצם היום הזה" או "תואר ועצם הלימודים אליו הוא האושר בהתגלמותו" . וכן אני מודה ומתוודה שקשה לי עם החינוך הזה, ושלא תבינו אותי לא נכון אני מאוד אוהבת את השלב בחיים שאני נמצאת בו כעת אבל לא ככה חשבתי שיראו הדברים. 
אני לא רוצה להכניס אותכם לדאון או משהו כזה ובטח לא את עצמי אז הכנתי את הקאפקייקס המתוקים האלו שקראו אליי מהמסך. ראיתי אותם לראשונה באינסטגרם והחלטתי שאני חייבת להכין כאלו ולו רק מהסיבה שצורתם וטעמם מצדיקים את קיומו של הבלוג שלי.  
אני לא נוטה להשתמש בצבעי מאכל ובטח שלא בכמות כזו אבל הפעם חרגתי ממנהגי וזרמתי עם זה :). 
הקאפקייקס עצמם הם קאפקייקס תפוחים טעימים ועדינים עם ציפוי של קרם גבינת שמנת תאמינו לי שאם תכינו אותם אתם תתמכרו!!!

להמשך המתכון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה