יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

עוגיות שוקולד צ'יפס


עברתי המון בשבוע שהיה, בו לא כתבתי או העליתי פוסטים חדשים מפאת הזמן הקצוב.
לאחרונה אני מרגישה ש- 24 שעות ביממה הן אינן מספיקות ואני צריכה עוד כמה שעות "זמינות לי בכיס לעצמי".
אני מרגישה שבשנה ב' העליתי הילוך, בין אם זה במספר שעות הלימוד שהלך ותפח, בין אם זה ימי העבודה שהוכפלו ובין אם זה בבחירת המתכונים שלי. אל תבינו אותי לא נכון, אינני מתלוננת מכיוון שההרגשה של מצוי החיים עד תומם טמונה בי, אך בימים עמוסים במיוחד עולה הצורך ברוגע ובסתם יום חופש כמו היום.
כל כך כייף לקום מיקיצה טבעית, ללכת לסופר לקנות את החומרים למאפה השבועי ולהתחיל לאפות. פשוטו כמשמעו.
בהתאם לשגרה החדשה שלי בחירת המתכונים שלי נעשית באופן שונה. באמצע השבוע אעדיף לבצע מכונים פשוטים, קצרים, אך עדיין טעימים במיוחד כמו עוגיות השוקולד צ'יפס הללו.

להמשך המתכון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה