יום שישי, 11 בנובמבר 2016

עוגת מוס גבינה וחמאת בוטנים



אז מה אתם אומרים על חמאת בוטנים?! זאת שאלה די קשה לאור המצב שהקהל הישראלי פחות מתחבר אליו בהשוואה לאמריקאים שדוחפים חמאת בוטנים כמעט לכל הבא ליד.
למעשה אני חייבת להודות באשמה ואל תגרמו לי להצטער על כך, זאת הפעם הראשונה ששילבתי חמאת בוטנים בקינוח.
זהו אמרתי זאת! אבן נגולה מליבי.
אז דעתי על חמאת בוטנים היא שלא משנה באיזו צורה אוכל אותה: מוס, עוגייה, עוגה בחושה זה ייתן לי קונוטציה לבמבה.
החטיף האהוב עלינו הוא הבמבה. ולכן כשאני אוכלת קינוח עם חמאת בוטים כלעצמו ללא שום תוספת זה מרגיש לי כאילו אני אוכלת במבה..והאמת, לא בא לי על זה ממש.
למרות כל זאת בער לי להכניס חידוש למטבח שלי והחידוש הגיע בתצורת חמאת הבוטנים אבל בזכות שילובה עם גבינה נוצרה תערובת הרמונית, מתוקה, מלוחה, טעימה שאי אפשר להתנגד לעוד ביס

להמשך המתכון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה