יום ראשון, 11 ביוני 2017

בבקה קקאו נוסטלגית ונהדרת


תגידו לי, הקיים מצב יותר אולטימטיבי מלשתות כוס נס עם פרוסת שמרים קקאו שכזו? כי אני לא מכירה, עם יד על הלב.
מעבר לכך, אני חושבת שזו עוגת השמרים הטובה שעשיתי בחיי מבלי להצטנע, היא מפוצצת בממרח קקאו וגם בממרח שוקולד רגיל וכל פרוסה היא רטובה ועסיסית.
היא כל כך חגיגית שאיזה כייף להכין אותה ואף לאכול ממנה.
אני חייבת להיות כנה איתכם ולומר שעוד 10 דקות בתנור היו עושות לה רק טוב. לפי דעתי הוצאתי אותה מוקדם מדי אבל זה ממש גבולי. כשאתם אופים אותה בבקשה שימו לב שהשוליים ישחימו כמו שצריך ובנוסף הטבעת הפנימית של העוגה גם כן תשחים... מה שלא קרה לי :(
אבל לומדים לפעם הבאה וזה מה שיפה באפייה. כשיודעם את הבסיס אפשר לעוף איתו לכל מקום שרק נרצה.
כמובן שהשתמשתי בבצק שאותו אני לא מ חליפה בעד שום מתכון אחר.. בצק מנצח, תכינו ותגלו אותו ואת טעמו המיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה