יום חמישי, 1 ביוני 2017

עוגת גבינה ולוטוס- עוגה ללא אפייה




היי חברים! מה נשמע? איך עבר עליכם החג? החג שלי היה פשוט מושלם:)
אף על פי שחג שבועות עבר אני מפרסמת פה עוגת גבינה מהסיבה שאני חושבת שאין אחד שלא אוהב אותה.
כל אדם בישראל צריך לדעת להכין את העוגה הזו. למעשה צריך לקרוא לה "עוגת חירום" מרוב שהיא קלה ומהירה להכנה ונותנת תוצאות כל כך טובות הן מבחינת הטעם והן מבחינת המראה .
אופן ההכנה לוקח חצי שעה אך יש להמתין כמה שעות טובות כדי שהיא תקפא וכדי שנוכל לשחרר אותה מהרינג/ תבנית בקלות ולקבל שוליים חלקות.
למעשה פעולת ההקפאה היא לא בגדר "פעולת חובה" אך אם רוצים שוליים חלקים ונקיים זה מומלץ.
חשוב לי לציין כי העוגה היא ללא אינסטנט פודינג וניל אלא מוס גבינה עדין ומושלם, ממש נמס בפה.
זו אחת העוגות האהובות עלי ואני מניחה שגם עליכם אז למה אתם מחכים? רוצו להכין...

להמשך המתכון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה