יום חמישי, 29 בספטמבר 2016

פחזניות קראמבל אדומות במילוי קרם דיפלומט דבש


ראש השנה בפתח ומה זה אומר? שצריך איכשהו לשלב בקינוחים שלנו דבש/ תפוחים/ רימונים וכו'. למען האמת קשה לי קצת עם ההתחקות הזו אחר החגים ועונות השנה בניסיון להתאים את עצמי. אך חשבתי כי מי שקורא את הבלוג שלי מחפש מתכונים שאכן קשורים לחג ראש השנה ומהסיבה הזאת עלי להתאמץ ולהכין קינוח שמתכתב עם הנ"ל. אך אני לא רוצה להכין עוגת דבש פשוטה כי קצת מאסתי בעוגות הדבש, אני רוצה להכין קינוח שמשלב בתוכו דבש באופן שונה.
חשבתי וחשבתי וחשבתי.... ולבסוף עלה רעיון מנצח: קרם דיפלומט דבש, ופחזניות שמצד אחד מזכירות תפוח, ומצד שני המראה המתפורר של הבצק הפריך מזכיר לי בכל אופן גרגירי רימון- כך שילבתי את שלושתם.
ההחלטה התקבלה להכין פחזניות קראמבל אדומות במילוי קרם דיפלומט דבש.


להמשך המתכון

7 תגובות:

  1. נראה מעולה! מכין ומחכה כבר לטעום

    השבמחק
  2. וואו נראה מדהים!!
    רצה להכין:))

    השבמחק
  3. וואווו נראה סוף! בהחלט אכין את זה בקרוב 😍
    שאפו על הבלוג, הכל נראה ונשמע טעים. הוספתי את הבלוג למועדפים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה חופית.. אשמח לשמוע איך יצא :)

      מחק