יום שלישי, 13 בספטמבר 2016

עוגת אננס הפוכה - קלסיקה אמריקאית



כבר מתחילים להרגיש את סוף הקיץ. הלחות יורדת, בערבים כבר נהייה קריר ונעים מה שמסמן על בואו של הסתיו שמתחיל ממש עוד מעט. אני לא יודעת מה יש באוויר שמסמן לי התחלה חדשה מן תחושת אופטימיות שכזו. שנת הלימודים בבתי הספר התחילה ושנת הלימודים שלי (בהיותי סטודנטית) מתחילה עוד חודש וחצי פחות או יותר. בינתיים אני מנצלת את הזמן לנוח וגם לעבוד כמה שיותר בכדי לפצות על הזמן שבו לא עבדתי בשנת הלימודים מפאת חוסר הזמן.
העוגה שבחרתי להכין אותה היא עוגה ממש מנחמת. כזו שמכילה בתוכה רגשות ואהבה. עוגה שהכנתי פעמים רבות לכל אורח חיי ומזכירה לי סיטואציות וזמנים שונים. לכן היא מיוחדת בעיני.
מה בכך שהעוגה הזו היא לא עוגת אננס הפוכה פושטית מכיוון שהיא משלבת בתוך הבלילה עצמה המוווןןןן מחית אננס.
כלומר- עוגת פעמיים אננס :).


להמשך המתכון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה