יום שישי, 20 באוקטובר 2017

עוגת שמרים במלית תפוחים



אשתף אתכם כי לרוב החשקים, או בשמם האמיתי- המוזה היא זו שבאה אלי באופן עצמאי לחלוטין ואני נענית להוראותיה. הפעם קראתי לה והיא לא באה. זה די מצב מוזר שפעמים מסוימות אני נכנעת אליו ופעמים אחרות אני יוצאת למלחמה כנגדו. הפעם אני ניצחתי. רציתי לאפות משהו קל, בלי הרבה עבודה ובלי סיבוכים מיותרים, מאפה שבטוח יצליח לי ואני לא אתבאס כי תאמינו או לא גם לי מתפקששים דברים במטבח. אשתף אתכם בעוד עובדה והיא: כי מעולם לא אפיתי שמרים תפוחים. אפיתי עוגת שמרים במגוון מליות אך תפוחים מעולם לא. כך יצא הדבר ודווקא היום שכבו להם בסלסלת הפירות כמה תפוחים יתומים שקראו לי לבצע בהם שימוש. ומכאן, שהייתי חייבת לשלב במאפי תפוחים, שמא אלו יזרקו לפח בעוד ימים ספורים. המענה על השאלה במה לשלב אותם כבר הייתה נורא קלה. אנו מתקרבים לחורף וכל כך כייף להתקרבל עם תה חם ופרוסת עוגת שמרים. אני חושבת שכל גלגול של בצק שמרים כורך בתוכו משהו שונה וזה ה"מיוחד" בבצק שמרים.
מיותר לציין שהעוגה יצאה מדהים וטעמה כל כך מחמם. מציעה לכם לנסות ולגלות :)

להמשך המתכון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה