יום שבת, 8 באוקטובר 2016

עוגיות סנדוויץ' קינמון ושוקולד לבן


אני שואלת את עצמי אם גם אתם מרגישים את תחילתו של החורף למרות הימים החמים ששררו לאחרונה?
אני נמצאת בסופה של חופשת  הקיץ המדהימה שהייתה לי, צוברת כוחות חדשים לקראת השנה השנייה והחשובה של התואר.
חלק מההכנות תמונות ב"חיזוק הכיס". כלומר,  הזמן בו לא הייתה בידי האפשרות לעבור ולהרוויח משכורת כמו שצריך מתוגמל בחופשת הקיץ בו עובדים מיציאת החמה ועד צאת הנשמה. ואכן ישנם ימים בהם אני קמה ב- 5:30 בבוקר כדי לנסוע לעבודה. בשעות אלו קררר בחוץ ומגלים את בואו של החורף. פתאום העצים ליד הבית שלי מתמלאים בקלמנטינות כתומות ואני מגלה שאני צריכה להצטייד בעליונית שתחמם אותי בשעות המוקדמות.
מכאן אני ממשיכה לתבלין שאולי הכי מחמם ומנחם של החורף -הקינמון-.
הכנתי עוגיות קינמון מלאות בגנאש שוקולד לבן, כאלו שאפשר להכין ולאכול במהירות לפני שהולכים לעבודה ומעניקים חמימות בגוף.
כדאי לכם להכין ולהתחמם כמוני.

להמשך המתכון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה