יום שלישי, 2 בינואר 2018

מרשמלו תוצרת בית.. מרשמלו קפה וניל ושקדים


הרי אני מכריזה בזאת על יום המרשמלו הבינלאומי. תקשיבו לי ותקשיבו טוב, אם לא אכלתם מרשמלו תוצרת בית בחייכם, לא אכלתם מרשמלו מעולם. כלומר, המרשמלו הבייתי לא רואה את המרשמלו התעשייתי. המרשמלו התעשייתי הוא בעל מרקם יבש וכבד לעומת הבייתי. הבייתי, קל כמו נוצה אוורירי בטירוף ונמס בפה.. ויאמיייי כמה שהוא טעים. הדבר הכי כייף במרשמלו הבייתי שניתן לשלבו כמעט עם כל טעם שחשקה נפשיכם, אני מאוהבת בקפה, כן כן, בקפה. על כן, החלטתי לשלב במרשמלו קפה. תמצית הווניל נמצאת בכל מתכון כמעט באופן גורף ותמצית השקדים הוספה באגביות שכזו. ראיתי אותה בסופר ורציתי נורא להשתמש בה, מה שהביא אותי להוסיף ממנה רבע כפית לבלילת המרשמלו. והנה בעזרת מוצרים בודדים ומשחק של טעמים, יצרתי את המרשלו המושלמים שלי וכמה שהם שווים את העבודה (שכמעט ולא קיימת פה). תוך חצי שעה וזמן המתנה של חצי יום יש לכם מרשמלו מהממים תוצרת בית. ניתן לעטוף בצלופן שקוף ולתת אותם במתנה לחברים או למשפחה או לאכול אותם  לבד (מה שאני מתכוונת ליישם). בכל אופן, לא תצטערו שתכינו אותם, אומרת עם יד על הלב. ב- ה- צ- ל- ח- ה- !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה