יום שבת, 13 במאי 2017

קאפקייקס בננה עם ציפוי של קרם גבינת שמנת



טוב, אז חזרנו לאהבתי הראשונה והיא הקאפקייקס. אצלי במשפחה ואצל חברי ישנה חלוקה ברורה. ישנם את אוהבי הקרמים/ מוסים/ כל מה שלא נחשב לבצק, וישנם את אוהבי העוגות הכבדות, אלו הנגיסות שמרגישים כל ביס כ"ביס". אני שייכת לאוהבי העוגות הכבדות. אך כדי ליצור שלום בית בין שני המחנות הללו אני לעיתים מנסה לאחד את שניהם לכדי עוגה אחת. פה נכנס הקאפקייקס. מצד אחד הוא עוגה טעימה-בחושה כזו שתספק את אוהבי העוגות ה"בצקיות" ומצד שני עם תלולית של קרם גדולה כזו שתספק את אוהבי המוסים.
הקאפקייקס הנ"ל נולדו מתוך שני מרכים עיקריים:
1. להביא לכם מתכון נוסף עם גבינה לקראת שבועות, אך משהו לא שגרתי.
2. לנצל את הבננות המסכנות שאם הייתי מחכה עוד יום לא הייתי יכולה להצי אותן.
ומכאן שתפסתי שתי ציפורים במכה אחת.
אז אני מקווה שתעשו אותם ותבינו כמה קלים, טעימים ומתאימים לכל מאורע.

להמשך המתכון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה