יום ראשון, 26 בפברואר 2017

מוס אישי של קפה ושוקולד לבן על בסיס בראוניז



אז כרגע הייתי אמורה להיות בסוף תקופת המבחנים שלי, אך עקב שתי טעויות קטנות נוצרו שני מועדי ב' שדחו את סיום תקופת המבחנים ואת הרגשת החופש, ותחושת מלנכוליה ולחץ מציפים אותי.. התגבשות של דברים, מבחנים, עבודות, לעמוד בציפיות של  גורמים חיצוניים כדי להרגיש שאיני שונה מהשאר. זה קשה אבל זה אפשרי אני כל הזמן מזכירה לעצמי ומנסה ליצור מוטיבציה להמשך הדרך. לקום כבר חודש  שלם ולגרור את עצמך ללפטופ זה מבאס.. בא לי לצאת החוצה אל הימים החמים והנעימים שפוקדים אותנו. בנוסף העוגות שהכנתי גם הן מעידות על ההרגשה שלי. הן טעימות בטירוף אבל אני כנה אתכם ואומרת לכם הגלסאז' איננו יצא לי מושלם. אני לומדת תוך כדי עבודה כיצד להתנהג איתו וצוברת ניסיון. אני לא יודעת מתי מצאתי את הזמן להכין אותם אבל ההרגשה היא שכאשר בעודי כותבת את הפוסט הנ"ל אני מבזבזת זמן ללמידה, ושוב אני מזכירה לעצמי שאי אפשר כל הזמן ללמוד, צריך לשלב ולסנכרן בין החיים עצמם ללימודים אחרת איזה טעם יש לחיים? 
אני מתעוררת בבוקר שותה לפעמים תה ולפעמים קפה ואוכלת חצי מהקינוח האישי והמהמם הזה..פנים הקינוח כל כך טעים ועדין הן במרקם והן בטעם, דבר שנותן לי כוח להמשך היום כדאי לכם לנסות.

להמשך המתכון

יום רביעי, 15 בפברואר 2017

עוגות שמרים אישיות במילוי ממרח תמרים


פיספסתי את ט"ו בשבט קצת באסה... אבל לגמרי משלימה פערים עם החמודות שבתמונות שמפיצות ריח מדהים בבית,
ריח של שמרים תמרים וקצת נחת. גם יום האהבה היה אתמול והחבר הנסיך שלי ששמו חן קנה לי מתנה מהממת וכזו כייפית. אז עם הרגשה נעימה שכזו בלב כייף לפתוח את היום עם עוגות שמרים והפעם בגרסה אישית. אין יותר מידי מה להרחיב בנוגע אליהן. אותו הבצק הנעים והרב תכליתי שמשמש אותי כבר שנים רבות וגם הפעם, המלית שמשתנה לה והפעם ממרח תמרים מועשר בקינמון, וכמובן עיצוב חמדמד שכזה.

להמשך המתכון

יום חמישי, 9 בפברואר 2017

"Banana cream pie" - טארט בננה טעים טעים טעים !



אז ככה, כל כך הרבה זמן לא עשיתי טארטים, בערך חצי שנה ובאמת שזה כל כך קל. בצק פריך שלוקח 10 דקות כולל השקילה של החומרים. מה שלוקח הרבה זמן (יחסית) זה הקירור של הבצק והפטיסייר.
חוץ מזה שהייתי חייבת להכין משהו שנחשב מסובך שנמצא בניגוד גמור לז'אנר הבחושות. אתם ראיתם את הבלוג לאחרונה?! מלא עוגות בחושות ודברים קלילים וחמדמדים, לא שיש בזה משהו רע, אבל אני צריכה להפגין את כישורי גם במאפים טיפה יותר מסובכים. מה שמביא אותי לטארט הנפלא הזה שמכיל שכבה דקיקה של ריבת חלב, מעל מסודרות פרוסות בננה, מעל שכבה שמנמנה של קרם פטיסייר, ולבסוף ציפוי של גנאש שוקולד. שלמות בביס אחד.. ולמי שלוקח סיכונים אל מעבר לבחושות רוצו להכין.

להמשך המתכון