יום שישי, 25 באוגוסט 2017

עוגת מייפל, אוכמניות וקראמבל- נחמה בצלחת




קשה לי לפענח את ההרגשה שלי בימים אלו, מעין בלבול והצפה של רגשות, לא בהכרח חיוביים או שליליים, אלא שניהם בו זמנית. אני מנסה לאגור כוחות ולעבור אל הפרק הבא בחיי, ואל הדברים החיובים שהוא טומן בחובו ואני מאמינה שיש הרבה כאלו. בנוסף, אין צורך לחפש ולברור את הטוב, אלא פשוט להירגע ולפקוח את העיניים והוא יבוא אליך באפן פשטני שכזה. ישנו סיפור בו ילדה נורא רצתה למצוא חיפושית משה רבינו, היא חיפשה וחיפשה בכל השדה, ושכבר ראתה אחת כזו החיפושית ברחה ממנה, בסופו של דבר הילדה נרדמה בשדה. כשזו התעוררה ראתה כי על כל גופה מטיילות חיפושיות. מוסר ההשכל הוא שכל דבר קורה בזמנו ואין צורך לשעוט ולנסות שהדבר שאנו חפצים בו יגיע אלינו בכוח, הוא יגיע כשיגיע, בזמנו המיוחל ואנו צריכים להיות מוכנים לכך. אי לכך, אנו לא צריכים להידבק אל דברים שאינם מוצאים את מקומם בחיינו, אלא יש להמשיך הלאה בחיוך עם כל המשתמע מכך, זה איננו קושי אלא אתגר ואתגרים ניתן לעבור. 


להמשך המתכון 

יום שישי, 18 באוגוסט 2017

ביצים ביצים ביצים... עוגיות חמאה במילוי קארד לימון



עוגיות חמדמדות כמה כייף.. אחותי התגייסה ליחידה קרבית ביותר, על כן, מתבקש להכין לה פינוקים שתיקח איתה לצבא. לאחר הסופ"ש הזה היא תצא לשלושה שבועות ברצף.. שמחה בשבילה ובו זמנית גם מתגעגעת. במיוחד בזמנים כאלו אני משנסת מותניים ונכנסת למטבח במטרה להכין שלל עוגיות טעימות לה ולחברותיה, שינעימו את הזמן רחוק מהבית. אין ספק שאחותי היא הכי הכי .. והחברה הכי טובה שלי, ולכן אין דבר שלא אעשה בשבילה. השקעתי והכנתי את העוגיות הכה מיוחדות הללו, עוגיות בצורת ביצים ממולאות בקארד לימון

להמשך המתכון

יום שישי, 11 באוגוסט 2017

סינרול קינמון


כבר אמרתי שאהי מאוהבת בשמרים?. בכל צורה, גודל או מילוי. הפעם לא אכביר במילים ואשלח אתכם הישר אל המתכון.

להמשך המתכון

יום רביעי, 2 באוגוסט 2017

עוגיות בננה קוקוס ושיבולת שועל


קשה להאמין שאנחנו כבר באמצע הקיץ אבל זה המצב. הפירות שעל השולחן הופכים לבשלים במהירות שיא ובעיקר הבננות הן שקראו לי להציל אותן. האמת שיכלתי להכין עוגת בננות או קאפקייקס בננה טעימים אך רציתי משהו קליל ומהיר ומתאים לאווירה הקיצית שלנו. להפעיל את התנור רק לזמן קצר ככל האפשר כדי לא להוסיף על החום המכביד. מכאן, שבחרתי להכין עוגיות מופלאות בטעמן. למעשה אני לא אהיה צנועה הפעם ואומר שלא האמנתי שהן ייצאו עד כדי כך טעימות!. הן משלבות בתוכן קוקוס שיבולת שועל וכמובן בננות. כששלושתם מתערבבים יחדיו ונקלים בתנור בעת אפיית העוגייה הריחות שמופצים מדהימים. באמת שאני רוצה לאכול את כל העוגיות ולא להשאיר לאף אחד....:) 
תכינו ותראו כמה טעימות הן

להמשך המתכון