יום חמישי, 27 ביולי 2017

עוגת גבינה לימונית בהשראת רביבה וסיליה



איזה כייף שתקופת המבחנים נגמרה!! תכנית, נשארו לי כמה מטלות אחרונות כאלו של סגירת קצוות, אבל אין ספק שקיימת רגיעה. אני מתחילה התמחות עוד כמה ימים ופתאום החלום קורם עור וגידים. מצד אחד אני כל כך מקווה שהעבודה עצמה, שעד כה למדתי עליה בתיאוריה תמצא חן בעיני. מצד שני אני גם מקווה שאעמוד בצפיות הבוסים שלי. בכל אופן הימים הנוכחים הם ממש כמו משב רוח רענן, אני מוצאת את עצמי ישנה שנ"צ שזה דבר נדיר כשלעצמו! אבל עם כל הנחת הזו אני יכולה לומר שאני מעדיפה את הלחץ. לשבת ללא מעשה זה לא ממש הסטייל שלי :) אני אוהבת לעבור בצפייה מן הדבר הנוחכי לדבר הבא, ממשימה למשימה ולכן האורח חיים שבחרתי לעצמי מתאים ביות ר (מלבד הימים הנוכחים חח).
בכל אופן אני לא יכולה שלא להכין עוגה אחרי שכמעט וחודש שלם לא נכנסתי למטבח. העוגה שהכנתי אותה המון פעמים היא עוגה הגבינה של רביבה וסיליה. היא עדינה ולימונית. ביצעתי קצת שינויים והתאמות אך רוב המתכון נלקח מרביבה וסיליה. יש לציין כי המתכונים שלהם מדוייקים באופן פלאי. רוצו להכין כי לא כדאי לכם להפסיד עוגת גבינה שכזו.

יום שישי, 14 ביולי 2017

קאפקייקס וניל טעימים ומושלמים לכל אירוע


בין מבחן למבחן אני מנסה למצוא את הזמן לאפות, אה וגם לנשום. מנסה לעשות את המיטב ולהוציא ציונים גבוהים, לפעמים זה הולך לי מעולה ולפעמים קצת פחות. אני שוב ושוב מגיעה למסקנה עם עצמי כי תקופות מבחנים זה עניין של לוחמה פסיכולוגית. כמה זמן אני אוכל לשבת וללמוד 8 שעות? 9 שעות? 10 שעות? והאם הן היו אפקטיביות.. כי לשבת ולחלום בהקיץ את זה כולם יודעים לעשות. אבל.. זה עניין זמני וזה המזל (מדברת בשם הסטודנטים). תקופות מבחנים הוא עניין של פעמיים בשנה ופה זה נגמר. ואיזה כייף שעוד מעט מגיע החופש האמיתי. אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני ממש צריכה אותו.
בכל אופן לכבוד מסיבת הגיוס של אחותי הכנתי את הקאפקייקס ה"קבועים", אותם אני מכינה שוב ושוב כי הם כל כך אהובים על ידה ועל ידי חבריה. חוץ מזה שהיא בקשה ממני במיוחד אז מי אני שאסרב לה.
הם קאפקייקס וניל מושלמים מכל בחינה הם טעימים ורכים רכים והציפוי הוא ציפוי מרנג מושלם ועדין. לא סתם הם מושלמים לכל אירוע אלא שהם העדיפות הראשונה שלי בכל הנוגע למסיבות נושא.

להמשך המתכון