יום שבת, 25 במרץ 2017

snow Ball- קאפקייקס קוקוס בציפוי דיפלומט קוקוס


היי כולם, עבר זמן מה מאז פרסמתי פה.. לא מעט אבל גם לא יותר מידי.
פייר שהתגעגעתי. סוף סוף  אני חורת אל השגרה, תאמינו לי שלפעמים שגרה זה דבר מבורך. נעים לקום בבוקר לדעת לאן פניך מועדות, בלי לחצים מיותרים של מבחנים וכל הנלווה לסטודנט ממוצע.

להמשך המתכון

יום שני, 13 במרץ 2017

גבינה פירורים קלאסית- הכי טובה שטעמתם



לאבא שלי יש יום הולדת היום הידד!!! מה אני יכולה לאחל לו? שימשיך להיות כזה אבא מתחשב, אבא שמעניק הזדמנויות להתפתחויות, אבא מכיל והכי חשוב אבא אוהב ורואים את האהבה הזו!! בריאות כמובן, שמחה וצחוק, נחת וים אהבה. אוהבת אותך מאוד וגם העוגה הזו היא עוגה מהלב. אבא שלי מצד אחד מתעסק עם הקונדיטורים הגדולים במדינה ומצד שני לא ממש אוהב לאכול את המודרניזציה שהם מפיקים (פרט לככמה טעימים במיוחד :)). הוא אוהב את הקלאסיקות המוכרות ביניהן פאי תפוחים עם גלידת וניל ועוגות גבינה על כל סוגיהן. אני החלטתי להכין לו עוגת גבינה פירורים. אך בעוגת הגבינה הזו אין קמצוץ אחד של אינסטנט פודינג וניל... אלא זה מוס גבינה שמתמוגג בפה וכמה טעים.. מיותר לציין שהפירורים והתחתית מתוצרת עצמית.
תנסו להכין אותה ולא תוכלו לחזור לגרסה של זו עם האינסטנט.

להמשך המתכון


יום חמישי, 2 במרץ 2017

אזני המן מושלמות !!


כמה כייף לי כך בלי שום סיבה, הייתי אתמול עם משפחתו של החבר וראיתי את הפיץ החדש שנולד לאחותו והוא כזה מהמם, מי ידע שיצור כזה קטן מביא כל כך הרבה אושר. ובמעבר חד אתמול הגשתי עבודה שממש פחדתי ממנה, אני לא יודעת אם נרגעתי או לא כי אם הייתי מודאגת מהכנתה של העבודה כעת אני מודאגת מהציון שאקבל עליה וחוות דעתה של המרצה, בכל אופן נתתי את כל כולי אז אני צריכה להיות שלמה עם זה. יהיה מצוין.
לאחר הגשת העבודה התפנה לי קצת זמן פנוי וכולם העלו אזני המן שהכינו וגם אני התמלאתי ברצון להכין כאלו לנוכח המראות היפים הללו. במתכון שפיתחתי הוספתי כפית תמצית וניל מה שמנחיל ריח נהדר לבצק של האזני המן וטעם עדין של וניל. בכל אופן כדאי לכם לנסות כי הן פשוט נ-ה-ד-ר-ו-ת.